FAQ - Často kladené otázky

Nenašiel som u Vás hľadaný toner. Je možné ho u Vás kúpiť?

Áno. Napíšte nám na email info@renots.sk alebo nám zavolajte na číslo 0918 776 915 a my sa Vám ho pokúsime zohnať.

Je možné si tovar vyzdvihnúť osobne?

Nie. Momentálne fungujeme, len ako internetový obchod, nedisponujeme fiškálnou pokladňou a preto osobný odber nie je možný.

Čo ak mi toner nebude pasovať?

Filer podľa tlačiarní sme robili svedomito, ale vo výnimočných prípadoch mohlo dôjsť k chybe. Či už pri chybe v objednávke, alebo v chybe filtri, zadarmo Vám toner vymeníme a pošleme kuriéra na naše náklady.

Objednal som tovar, ktorý nieje skladom. Ako postupovať ďalej?

Ak si objednáte tovar, ktorý nieje skladom, naši pracovníci Vás o tom budú hneď informovať telefonicky, alebo mailom.

Musím sa pri objednávke registrovať?

Nie. Registrácia je dobrovoľná. Avšak registráciou získate výhody formou zliav a výhodných ponúk.

 

Provozovatel webu, T J Invest s.r.o., se sídlem Sovietskych hrdinov 242, Svidník, 089 01, IČ: 50991698, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Súhlasím