OBCHODNÉ PODMIENKY

Kompletné informácie o prevádzkovateľovi, objednávkach, doprave, reklamáciách a ďalších podmienkach nákupu v RENOTS.

Prevádzkovateľ internetového portálu

T&J Invest s.r.o. – sme platcami DPH
Názov spoločnosti
T&J Invest s.r.o.
Ulica a číslo
Sovietskych hrdinov 242
Mesto a PSČ
Svidník, 089 01
Štát
Slovensko
IČO
50991698
DIČ
2120564259
IČ DPH
SK2120564259
Poznámka
SME PLATCAMI DPH!
Zodpovedná osoba
Tomáš Dubec
Telefón
0918 776 915
Email
info@renots.sk, tomas.ddubec@renots.sk
Pracovná doba
9:00 – 15:00

1) O registrácii

rozbaliť/skryť

„Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe na stránke www.renots.sk a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielaním ponukových e‑mailov z internetového obchodu www.renots.sk, v súlade so zákonom č. 480/2004 Sb. o niektorých službách informačnej spoločnosti.“

Ponukové e‑maily budú zasielané maximálne dvakrát do týždňa a veľkosť jednotlivých e‑mailov neprekročí 100 kB. Službu zasielania noviniek e‑mailom môžete kedykoľvek zrušiť na adrese info@renots.sk alebo na uvedenej pevnej adrese. Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie.

2) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

rozbaliť/skryť

Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočne upozornený pri uskutočnení objednávky a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazne zmenila cena dodávaného tovaru. V takom prípade bude predávajúci okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. Ak kupujúci už zaplatil časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu čiastka vrátená späť na účet; k uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde.

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. Ak objednávka nebude zrušená do expedície a bude odoslaná, môže byť po objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný e‑mailom. Produkty zobrazené v e‑shope môžu mať rozličné názvy a popisy pre zaručenie kompatibility. Pri alternatívnych toneroch nie je názov identický s originálnym tonером, aby nedochádzalo k porušeniu patentových práv. V detaile výrobku aj v potvrdení objednávky je uvedená predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nie je skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo na sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

Storno objednávky

Ak urobíte storno do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e‑mailom alebo telefonicky. Pri zrušení uveďte meno, e‑mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy verejnými prepravcami

rozbaliť/skryť

Osobný odber

Objednávku je možné vyzdvihnúť v ten istý deň, ak je tovar na sklade. V ostatných prípadoch vás budeme informovať. Vyzdvihovanie je možné v čase 8:00–16:00, mimo túto dobu po dohode.

Tovar doručovaný GLS

  • Poštovné, ak nie je uvedené inak, je 3,90 €.
  • Cena prepravy zahŕňa telefonický kontakt so zákazníkom pre zmenu času či miesta doručenia.
  • Pri obzvlášť neskladných alebo ťažkých zásielkach môže byť cena prepravy zvýšená. Cena sa zobrazuje po výbere spôsobu dopravy.
  • Reklamáciu zásielky je možné uplatniť do 14 dní od doručenia, ak poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní.

POZOR! Ak je balík viditeľne poškodený alebo je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesieme zodpovednosť.

Zásielka je zvyčajne doručená do 24–48 hodín (do 24 hodín pri objednávke do 15:00). O odoslaní informujeme e‑mailom a SMS správou.

4) Záruka

rozbaliť/skryť

Záručná lehota začína plynúť dňom uvedeným na doklade a je uvedená pri každom výrobku. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o 5 dní ako náhrada za čas dopravy.

Ak ste si poistili zodpovednosť voči poškodeniu tlačiarne a chcete ju nárokovať, je potrebné tlačiareň poslať ihneď po zistení chyby na adresu našej spoločnosti.

5) Rozpor s kúpnou zmluvou – všeobecné informácie

rozbaliť/skryť

Ak vec pri prevzatí nie je v zhode s kúpnou zmluvou, má kupujúci právo, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do súladu (opravou alebo výmenou). Ak to nie je možné, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu alebo odstúpiť od zmluvy. To neplatí, ak kupujúci o rozpore vedel alebo ho sám spôsobil.

Rozpor, ktorý sa prejaví do 6 mesiacov od prevzatia, sa považuje za existujúci už pri prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo sa nepreukáže opak. Na tovar poskytujeme zákonnú záruku.

6) Právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

rozbaliť/skryť

Pri kúpe na diaľku má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Odstúpenie pošlite ideálne písomne s číslom objednávky, dátumom nákupu a číslom účtu pre vrátenie peňazí. Peniaze možno vrátiť aj v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie musí byť doručené najneskôr v posledný deň lehoty. V osobitných prípadoch možno lehotu primerane predĺžiť (max. 30 dní).

Toto právo nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania. Tovar je nutné vrátiť kompletný a nepoškodený; inak si môžeme uplatniť náhradu škody primeranou zrážkou z kúpnej ceny. Môžeme započítať aj skutočné náklady spojené s vrátením.

Formulár pre odstúpenie od zmluvy – na vyžiadanie e‑mailom.

7) Doručenie a dodacie podmienky + vrátenie tovaru

rozbaliť/skryť

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov (poštovné sa nemení). Zásielky sledujeme až do doručenia.

Postup pri vrátení tovaru

  • Tovar odošlite vami zvoleným prepravcom na adresu spoločnosti.
  • Zásielka musí byť kompletná (príslušenstvo, dokumentácia) v stave, v akom ste ju prevzali. Priložte doklad o kúpe.
  • Použite baliaci papier/kartón, aby nedošlo k poškodeniu originálneho obalu. Neposielajte na dobierku. Odporúčame poistiť zásielku.
  • Peniaze vraciame na bankový účet zvyčajne do 7 pracovných dní od doručenia (pri vrátení sa odpočítavajú prepravné náklady – neplatí pre reklamácie).

8) Spôsoby úhrady

rozbaliť/skryť

Všetky spôsoby úhrady si vyberiete pred voľbou dopravy.

  • Platba dopredu – obdržíte zálohový list. Expedícia po prijatí platby.
  • Dobierka – platba pri prevzatí + 1,00 € za dobierku.
  • Osobný odber – platí sa na splatnosť faktúry (hotovosť neakceptujeme).

9) Reklamácie

rozbaliť/skryť

Ak je tovar poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku (bod 11). Vrátenie z dôvodu odstúpenia je popísané v bode 6.

10) Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov (ARS)

rozbaliť/skryť

Podľa zákona č. 391/2015 Z. z. môžete spor riešiť rýchlo, efektívne a s minimálnymi nákladmi mimosúdne. Cieľom je dosiahnuť dohodu medzi spotrebiteľom a predávajúcim.

Odkaz na SOI pre ARS: pr@soi.sk (Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1).

11) Reklamačný poriadok

rozbaliť/skryť

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo reklamácie, musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, čisté, s dokladmi a popisom závady.

Postup: Zvoľte jednu z možností – zaslať výrobok na adresu: Tomáš Dubec, Sov. hrdinov 242, 089 01 Svidník. Preprava je hradená predávajúcim po dohode o vyzdvihnutí. Zásielka musí byť kompletná, priložte doklady. Neposielajte na dobierku. Odporúčame poistiť. Po obdržaní vystavíme reklamačný protokol. Tovar musí byť riadne zabalený. Chybný tovar bude vymenený alebo vrátime kúpnu cenu. Na vady spôsobené nevhodným používaním sa záruka nevzťahuje. Z hygienických dôvodov prijímame len riadne vyčistený tovar.

O vybavení reklamácie informujeme e‑mailom/SMS. Ďakujeme, že ste si prečítali obchodné podmienky.

12) Elektronická faktúra

rozbaliť/skryť

Faktúru obsahujúcu náležitosti podľa zákona č. 431/2002 Z. z. dostanete elektronicky (podpísanú) do 15 dní od prevzatia tovaru. Súhlas s elektronickou faktúrou je súčasťou týchto podmienok.

Orgán dozoru

Inšpektorát SOI pre Prešovský kraj

Adresa
Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1
Odbor
Technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
Kontakt
Tel.: 051/77 21 597  |  Fax: 051/77 21 596
E‑mail
pr@soi.sk
Platnosť podmienok
od 01.05.2018 do odvolania